Terug naar het overzicht
Dagtraining Klantgericht communiceren
Betalend
Beschrijving
Deze allround dagtraining zet je aan het DENKEN en aan het DOEN. In de voormiddag zoomen we in op de customer journey en globale klantbeleving voor jouw onderneming. In de namiddag vertalen we die cx-ambities naar concrete communicatietips. Het resultaat? Heldere en doelgerichte communicatie, vanuit een klantgerichte visie voor nog meer klanttevredenheid.
1 DAG, 2 TRAINERS
- Ilse Meeus | AndersGeschreven.be | SEO, copywriting & online marketing
- Sarah Keppens | Customerry.be | Customer Experience
PRAKTISCH
Deze dagtraining gaat door in Mechelen op vrijdag 8 november 2024 van 08:30 tot 17:00 u.
HANDIG OM WETEN
- ontbijt, lunch én vieruurtje inbegrepen
- max. 25 deelnemers in deze lesgroep
- breng je laptop mee voor deze DOE-sessie
- 750 € of slechts 525 € via kmo-portefeuille
Eendaags
Erkende uren
3
Language
Nederlands
Lesgever(s)
Ilse Meeus | AndersGeschreven & Sarah Keppens | Customerry
Interessant voor
Bemiddelaar & Syndicus
Periode
08/11/2024