Workshop: doel- en klantgericht online schrijven
Beschrijving
Doel- en klantgericht online schrijven is essentieel voor de vastgoedbemiddelaar en syndicus. Bij zowel onderhandeling als argumentatie blijkt het een nuttige tool en het werkt bovendien conflictpreventief.
Wat houdt een heldere, doelgerichte en efficiënte e-mail of webtekst nu precies in?
Hoe controleer je of je doel is bereikt?
En hoe win je zelf tijd in je online communicatie?
Met deze en nog meer tips gaan we tijdens de opleiding aan de slag:
· Gebruik een heldere, doelgerichte en efficiënte structuur.
· Verhoog de leesbaarheid van je mail of webtekst en zorg dat je boodschap de lezer meteen bereikt.
· Overtuig je lezer.
· Transformeer je gedachten naar glasheldere, vlotte zinnen.
· Kies de juiste woorden.
· Vergeet de impact van een goede lay-out niet.
. ...
Je brengt een eigen tekst mee (mail, webtekst, document, …) Samen pas je de nuttige tips en tricks toe en herwerk je je tekst naar een nog betere versie.
Na deze opleiding:
- kan je aan de slag met een eigen verbeterde tekst.
- kan je helder je gedachten formuleren.
- kan je teksten structureren zodat je boodschap vlot de lezer bereikt.
- weet je de juiste lay-out en woorden in te zetten.
- Weet je hoe tijd te winnen in online communicatie.