Terug naar het overzicht

Marketingrecht: juridisch anticiperen op de razendsnelle evoluties

Betalend
Webinar on demand

Beschrijving


Technologische ontwikkelingen gaan razendsnel en marketeers doen er hun voordeel mee: ze maken gebruik van AI om campagnes te ontwikkelen, en ze beschikken over enorm veel data om hun marketing efficiënter te maken. Het klimaat verandert bijna even snel en ook daar spelen marketeers handig op in, door groene claims extra in de verf te zetten. Het recht verandert een stuk minder snel, maar probeert toch een antwoord te bieden op vragen over AI, verwerking van massa’s gegevens en misleidende milieuclaims. Tijdens deze webinar on demand staat mr. Tom Heremans stil bij die laatste evoluties en nagaan wat juridisch al dan niet kan.

Doorlooptijd 120 minuten
Erkende uren 2
Lesgever(s) Mr. Tom Heremans (CMS)
Interessant voor Bemiddelaar & Syndicus

Voorwaarden


  • Deze vorming maakt geen onderdeel van het gratis aanbod van de BIV. De BIV-voorwaarden voor gratis vorming zijn niet van toepassing. Informeer bij de vormingsverstrekker of u in aanmerking komt voor hun gratis vorming.
LegalNews/LegalLearning

Georganiseerd door
LegalNews/LegalLearning

Inschrijven