Externe diensten: de bestekken
Externe dienstverlening voor vastgoedmakelaars: transparantie troef
Als de nood ontstaat om een externe partner in te schakelen om onze dienstverlening naar de vastgoedmakelaars te verbeteren, of wanneer een zekere expertise vereist is om een bepaald project tot een goed einde te brengen, start het BIV de procedure op om de meest geschikte dienstverlener te vinden. Die procedure is vastgelegd in art. 43 van het KB van 20 juli 2012 (gewijzigd bij KB van 2 april 2014). Met andere woorden: de procedure bestaat in haar huidige vorm sinds 2014, meteen ook het eerste jaar waarin een aantal bestekken het daglicht zagen.
Om in alle transparantie te communiceren over de toewijzing van de opdrachten waarvoor het Instituut een partner zoekt, geven we hieronder een chronologisch overzicht van de begunstigden.
2020
- Beschermingsmaskers corona
- Visix
- Elektrische laadpalen voor wagens
- Charge Pro
- Bedrijfsrevisor:
- VGD
2019
- Liften
- Technilift
- Kadasterfinder
- Oris NV
- Naamborden
- De dageraad
- Naslagwerken 'Vastgoed in pocket'/'L'immobilier en pratique'
- Uitgeverij Kluwer
2018
- Inbraakdetectiesysteem
- VSK Electronics
- Vorming in situ
- Bestek 18/002
- Juridische helpdesk
- Reyns Advocaten
2017
- Waterbehandelingssysteem
- Octo
- Digitale signalisatie
- Etilux
2015
- Antiwitwastool
- Oris NV
2014
- Vorming in situ
- NL: VIVO
- FR: CEFIM
- Juridische helpdesk
- NL: VSKC
- FR: CELES
- Nieuwe website
- Intracto
- Competentietest
- Hudson