Terug naar het overzicht

Customer Experience Design in 1 dag (6u)

Betalend

Beschrijving


Omschrijving

Wil u klantgerichtheid naar een hoger niveau tillen in uw organisatie? Schrijf u dan nu in voor onze intensieve 1-daagse opleiding Customer Experience Design! Deze unieke opleiding biedt u de tools en technieken om de basis van Customer Experience Design te begrijpen en direct toe te passen in uw organisatie.

Tijdens deze opleiding gaat u aan de slag met een fictieve case die u vertaalt naar uw eigen organisatie, resulterend in een SWOT-analyse.

  • U leert hoe klantgerichtheid concreet betekenis krijgt binnen uw organisatie en hoe u een duidelijk serviceconcept opstelt.
  • U ontdekt hoe u de preferente klantengroepen bepaalt en hoe u klantenreizen opmaakt voor belangrijke processen.
  • U leert ook hoe u processen in lijn brengt, zodat het vooropgestelde serviceconcept wordt gerealiseerd.

Daarnaast leert u hoe u klantentevredenheid meet en hoe u het klantgerichtheidsdenken opstart in uw organisatie.

Aan de hand van een handige checklijst kunt u aan het einde van de dag uw eigen SWOT-analyse opmaken en prioriteiten vaststellen die u direct aanpakt.

Wacht niet langer en investeer in de klantgerichtheid van uw organisatie! Schrijf u nu in voor onze 1-daagse opleiding Customer Experience Design en maak een vliegende start naar een betere klantbeleving en het behalen van uw organisatiedoelen. Reserveer snel uw plek en zorg ervoor dat uw organisatie de concurrentie een stap voor blijft!

 

Hoe ziet het programma van deze opleiding eruit?

U leert in deze opleiding de basis van Customer Experience Design. Aan de hand van een fictieve case leert u dit naar uw organisatie te vertalen. Met een SWOT als resultaat.

De volgende onderdelen komen aan bod:

  • Wat is klantgerichtheid? Wat betekent dat concreet in uw organisatie?
  • Opmaak van een duidelijk service concept
  • Bepalen van de preferente klantengroepen
  • Opmaak van de klantenreis voor een paar key-processen
  • Processen in lijn brengen, zodat vooropgesteld service concept gerealiseerd wordt
  • Hoe klantentevredenheid meten?
  • Hoe het klantgerichtheidsdenken opstarten in de organisatie?

Aan de hand van een checklijst kunt u op het einde van de opleiding een eigen SWOT-analyse maken en aangeven welke de aan te pakken prioriteiten zijn in uw organisatie.

Eendaags
Erkende uren 3
Taal Nederlands
Lesgever(s) Cottyn Joost
Interessant voor Bemiddelaar & Syndicus
Periode 03/12/2025

Locatie en datum


Datum Tijd Locatie Vrije plaatsen Inschrijven
03/12/2025
09:00 - 16:00 Raymonde de Larochelaan 13, 9051 Gent 12 Inloggen

Datum

03/12/2025

Tijd

09:00 - 16:00

Locatie

Raymonde de Larochelaan 13, 9051 Gent

Vrije plaatsen

12

Inschrijven

Inloggen
SBM

Georganiseerd door
SBM

Inschrijven