Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan!

Omgaan met moeilijke situaties in een syndic-kantoor – makkelijker gezegd dan gedaan! (6u)

Krijgt u soms klachten over vuilnis dat maar blijft staan in de kelder van residentie A? Over hinderlijke geuren uit het appartement van de bovenverdieping? Of de auto van de huurder van 2B die voortdurend op een verkeerde parkeerplaats staat? Wellicht komt men ook bij u ook wel eens aankloppen over de lastige gewoontes van die ene mede-eigenaar en wordt de boodschap niet altijd even sympathiek gebracht?

Leer dan snel enkele praktische handvaten en een bewezen systematiek om moeilijke situaties het hoofd te bieden!

Hoe gaat u in onze interculturele samenleving om met kritiek? Op welke manier brengt u zelf kritiek aan? Hoe gaat u assertief bemiddelen zodat alle bewoners weer verder kunnen in een aanvaardbare sfeer?

Leer van de trainer en leer van elkaar. Stap buiten met een heldere strategie voor om het even welk lastig gesprek!

Inschrijven

Dit lesmoment is volzet.
Kies een ander lesmoment.

Alternatieve locaties & data: